Over Gomes Schadecentrum
Gomes Schadecentrum is een zelfstandig opererend schadecentrum, gelieerd aan Mercedes-Benz dealer Gomes Noord-Holland B.V.
Gomes Noord-Holland B.V. is de Mercedes-Benz personen- , bestelwagen en Truck dealer met een verzorgingsgebied van Texel tot en met Hillegom en van Zandvoort tot en met Vinkeveen. Daarnaast is Gomes Noord-Holland dealer voor de merken smart en FUSO Trucks.
Onze vakkundige en ervaren medewerkers staan dagelijks voor u klaar. Wij bieden hoogstaande service voor alle automerken. Tevens zijn wij gekwalificeerd om schadeherstelwerkzaamheden uit te voeren aan Mercedes-Benz voertuigen aan de hand van het Mercedes-Benz Repair & Reconnect keurmerk.
Uiteraard bieden wij alles wat u van een schadehersteller mag verwachten: uitstekend opgeleide medewerkers en een klantgerichte benadering met aandacht voor uw wensen. Uw auto is een kostbaar bezit en autoschade is een vervelende bijkomstigheid. Wij doen er alles aan om uw auto vakkundig en snel te repareren, zodat u met een gerust hart weer in uw auto kunt stappen.
Welkom!
________
Wat doen wij ter bestrijding van het Coronavirus?
Gomes Schadecentrum blijft open, maar neemt alle benodigde voorzorgsmaatregelen.
Ook bij Gomes Schadecentrum nemen wij maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen. We gaan hier zeer serieus mee om, en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.
Door de extra (hygiënische) maatregelen die wij hebben getroffen blijven alle vestigingen bereikbaar voor u. Zo kunnen wij u toch zo goed mogelijk van dienst zijn in onze werkplaats en showroom.
Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast?
- Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
- Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
- Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op.
- Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
- Wij maken in de werkplaats gebruik van beschermhoezen op stoelen, poken, en sturen.
- Sleutels worden door de receptie aangenomen in plastic zakjes.
- De werkplaats is tijdelijk niet toegankelijk voor klanten en leveranciers
- Haal – en breng service is tijdelijk niet van toepassing.
- Wij vragen u om zoveel mogelijk te pinnen en zo min mogelijk met cashgeld te betalen.
Al onze medewerkers zijn volledig op de hoogte over de nieuwe hygiëne maatregelen en er intern op toegezien dat iedereen zich aan deze maatregelen houdt.
Onze werkplaatsen en showrooms blijven open en wij blijven u de komende tijd informeren over autorelevante zaken aangaande APK, onderhoud en einde garantie, zodat u ook in deze crisis veilig de weg op kunt. U kunt ook zelf een afspraak inplannen via de werkplaatsafspraakmodule.
Wij zijn daarnaast de komende tijd via verschillende kanalen te bereiken:
- Via formulieren op onze website
- WhatsApp op 06-12742247
- Telefoon 088-2004400
- E-mail: schadecentrum@gomes.nl
- Social media: Facebook, Instagram en Linkedin
- Of natuurlijk via uw vertrouwde contactpersoon
Veelgestelde vragen.
Klik hier voor een overzicht van veelgestelde vragen en de antwoorden daarop.
We blijven u regelmatig informeren over de door ons genomen maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. We willen daarmee laten zien dan we, hoewel we u het liefst ontvangen zoals we dat altijd doen, onze verantwoordelijkheden nemen.
Graag een afspraak maken?
Wilt u globaal de kosten voor een schade weten, een officiële taxatie laten uitvoeren of direct een afspraak voor schadeherstel maken? Wij helpen u graag!