• Personenwagens
  • Bedrijfswagens
  • Trucks
  • smart

Schadeherstel op het hoogste niveau

Gomes Schadecentrum

  •  

Gomes Schadecentrum

 


Een schade aan uw auto is nooit leuk. De afhandeling ervan kan soms langdurig en vervelend zijn. Daarom is het des te prettiger als u de volledige afhandeling ervan uit handen kunt geven aan uw eigen vertrouwde Mercedes-Benz dealer.

Heeft u schade? Gomes Schadecentrum verzorgt vakkundig het schadeherstel voor alle merken en modellen. Wij gebruiken altijd originele onderdelen en werken volgens de hoogste kwaliteitsnormen. Wij ontzorgen u graag dus bieden een gratis haal- en brengservice aan en verzorgen desgewenst vervangend vervoer. Bovendien wordt uw auto altijd gratis gewassen in onze eigen hoogwaardige wasstraat voordat we deze weer aan u teruggeven.

Wilt u een afspraak maken? Neemt u dan contact op met één van onze vestigingen.

Onze vestigingen

Gomes Aalsmeer
Lakenblekerstraat 7
1431 GE Aalsmeer
0297-340253
schadecentrum@gomes.nl
Gomes Warmenhuizen
Bregweid 18
1749 DJ Warmenhuizen
0297-340253

schadecentrum@gomes.nl

 Erkend schadecentrum

Personen- en bedrijfswagens 

Hoogstaande service 

Ervaren en geschoold personeel 

Wat te doen bij autoschade?

Stappenplan bij autoschade

Als u autoschade heeft, adviseren wij u het de volgende stappen te nemen:

  1. Breng allereerst uzelf en anderen zo snel mogelijk in veiligheid en bel bij persoonlijk letsel 112 voor een ambulance.
  2. Neem in geval van twijfel over de schuldvraag contact op met de politie (0900-8844)
  3. Vul altijd het Europees Schadeformulier in, eventueel samen met andere betrokkenen. Wij adviseren u om dit formulier altijd in uw auto te bewaren.
  4. Neem binnen kantooruren contact op met Gomes Schadecentrum of buiten kantooruren met de alarmcentrale van uw verzekeraar.

LET OP: U dient uw autoschade altijd binnen 24 uur melden bij uw lease- of verzekeringsmaatschappij.

Afwikkeling verzekeraars

Regel het tijdig

In geval van autoschade is het altijd noodzakelijk om het Europees Schadeformulier in te vullen. Bij niet-verhaalbare schade vult u dit formulier zelf in. Bijvoorbeeld als u tegen een paaltje aangereden bent en er zijn geen andere betrokkenen. Is de schade wel verhaalbaar, omdat u bijvoorbeeld bent aangereden, vul dan samen met de andere betrokken partij(en) het schadeformulier in.

Het is belangrijk dat zowel de voor- als achterkant van het schadeformulier wordt ingevuld. De voorzijde moet door beide partijen ondertekend worden. Op de achterzijde dient de schuldvraag goed te worden omschreven in verband met de verhaalbaarheid van het schadebedrag. Voor de achterzijde geldt dat deze door één partij ondertekend moet worden.

De medewerkers van Gomes Schadecentrum staan vervolgens voor u klaar om de verdere afwikkeling van uw schade uit handen te nemen. Wij beoordelen uw schade en kunnen tijdig contact opnemen met uw verzekeraar. Uiteraard houden wij u te allen tijde op de hoogte.

Vestigingen in Aalsmeer en Warmenhuizen

Altijd dichtbij.

Wij beschikken over twee uitstekend geoutilleerde professionele schadebedrijven in Aalsmeer en Warmenhuizen, die in staat zijn om de schade aan uw auto volledig conform alle eisen van Mercedes-Benz te herstellen. Bovendien werken wij conform de laatste wettelijke bepalingen omtrent duurzame reparatie en schadeherstel. Ook de volledige administratieve afhandeling van de schade nemen wij graag van u over. Zo bent u ervan verzekerd dat u snel en probleemloos weer kunt genieten van het rijden in uw Mercedes-Benz.

  • Welke verzekeraars zijn aangesloten bij Gomes Schadecentrum?

    Gomes Schadecentrum heeft door het Mercedes-Benz Repair & Reconnect keurmerk uitsluitend een samenwerkingsovereenkomst met Mercedes-Benz Insurance.

    Uw verzekeraar stuurt u om die reden in de meeste gevallen door naar een andere hersteller. U bepaalt echter altijd zelf door wie u uw schade wilt laten herstellen. Kiest u voor ons, dan heeft u kans dat het eigen risico verhoogd wordt. Wij nemen deze verhoging van het eigen risico echter (gedeeltelijk) voor onze rekening. Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

  • Is Gomes Schadecentrum aangesloten bij Schadegarant?

    Nee, wij zijn niet aangesloten bij Schadegarant. Wij hanteren echter wel dezelfde voorwaarden, zoals onder andere de inzet van vervangend vervoer en nemen wij in sommige gevallen het standaard eigen risico voor onze rekening.

  • Repareert Gomes Schadecentrum naast Mercedes-Benz ook andere automerken?

    Ja, wij herstellen schades aan alle automerken. Maak vrijblijvend een afspraak met ons.

  • Moet ik altijd langskomen om mijn schade te laten beoordelen?

    Nee, wij beoordelen autoschades ook op een door u gewenste locatie. Het is daarnaast altijd mogelijk om zonder afspraak langs te komen om een autoschade te laten beoordelen. U krijgt in beide gevallen een vrijblijvende opgave van het herstelbedrag.

  • Maakt Gomes Schadecentrum voor herstelwerkzaamheden gebruik van originele onderdelen?

    Ja, Gomes Schadecentrum maakt altijd gebruik van originele onderdelen. Op die manier brengen wij uw auto in perfecte en veilige staat terug.

  • Kan mijn auto opgehaald worden en na reparatie weer teruggebracht worden?

    Ja, wij halen uw auto op de gewenste locatie op en brengen deze na herstel weer terug.

  • Heb ik recht op vervangend vervoer tijdens de periode dat mijn auto in de werkplaats staat?

    Ja, als u uw schade laat herstellen door Gomes Schadecentrum heeft u in de meeste gevallen recht op gratis vervangend vervoer. U kunt bij het maken van een afspraak aangeven of u hiervan gebruik wilt maken.

  • Bij wie ligt de verantwoordelijkheid voor de betaling van de BTW en het eigen risico?

    De verantwoordelijkheid voor de betaling van de BTW en het eigen risico ligt altijd bij de eigenaar van het voertuig. In geval van verhaalbare schade zal het eigen risico worden teruggestort zodra de schade is afgewikkeld met een eventuele tegenpartij.

    In geval van bedrijfsverzekeringen waardoor u exclusief de BTW bent verzekerd, kunt u de BTW terugvorderen van de belastingdienst.

  • Welke verzekeraars zijn aangesloten bij Gomes Schadecentrum?

    Gomes Schadecentrum heeft door het Mercedes-Benz Repair & Reconnect keurmerk uitsluitend een samenwerkingsovereenkomst met Mercedes-Benz Insurance.

    Uw verzekeraar stuurt u om die reden in de meeste gevallen door naar een andere hersteller. U bepaalt echter altijd zelf door wie u uw schade wilt laten herstellen. Kiest u voor ons, dan heeft u kans dat het eigen risico verhoogd wordt. Wij nemen deze verhoging van het eigen risico echter (gedeeltelijk) voor onze rekening. Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

  • Is Gomes Schadecentrum aangesloten bij Schadegarant?

    Nee, wij zijn niet aangesloten bij Schadegarant. Wij hanteren echter wel dezelfde voorwaarden, zoals onder andere de inzet van vervangend vervoer en nemen wij in sommige gevallen het standaard eigen risico voor onze rekening.

  • Repareert Gomes Schadecentrum naast Mercedes-Benz ook andere automerken?

    Ja, wij herstellen schades aan alle automerken. Maak vrijblijvend een afspraak met ons.

  • Moet ik altijd langskomen om mijn schade te laten beoordelen?

    Nee, wij beoordelen autoschades ook op een door u gewenste locatie. Het is daarnaast altijd mogelijk om zonder afspraak langs te komen om een autoschade te laten beoordelen. U krijgt in beide gevallen een vrijblijvende opgave van het herstelbedrag.

  • Maakt Gomes Schadecentrum voor herstelwerkzaamheden gebruik van originele onderdelen?

    Ja, Gomes Schadecentrum maakt altijd gebruik van originele onderdelen. Op die manier brengen wij uw auto in perfecte en veilige staat terug.

  • Kan mijn auto opgehaald worden en na reparatie weer teruggebracht worden?

    Ja, wij halen uw auto op de gewenste locatie op en brengen deze na herstel weer terug.

  • Heb ik recht op vervangend vervoer tijdens de periode dat mijn auto in de werkplaats staat?

    Ja, als u uw schade laat herstellen door Gomes Schadecentrum heeft u in de meeste gevallen recht op gratis vervangend vervoer. U kunt bij het maken van een afspraak aangeven of u hiervan gebruik wilt maken.

  • Bij wie ligt de verantwoordelijkheid voor de betaling van de BTW en het eigen risico?

    De verantwoordelijkheid voor de betaling van de BTW en het eigen risico ligt altijd bij de eigenaar van het voertuig. In geval van verhaalbare schade zal het eigen risico worden teruggestort zodra de schade is afgewikkeld met een eventuele tegenpartij.

    In geval van bedrijfsverzekeringen waardoor u exclusief de BTW bent verzekerd, kunt u de BTW terugvorderen van de belastingdienst.

 

Waar bent u naar op zoek?